It has come to an end..

7 säsonger av Gilmore Girls är nu slut..
Favoritscenen är helt klart när Lorelai sjunger "I Will always love you" & Luke kommer in under sången.. Som jag grät!
Och det blev lyckligt med Luke igen på slutet, dock besviken över att man aldrig fick se henne få sitt drömbröllop.
Inte heller förtjust i att det tog slut med Logan. Men men, ledsamt att det är slut nu..
Måste hitta någon ny serie att se.. ?

Idag har det slappats i Nannas & Elisabeths kollo.
Jennie, Sanna, Robin & Malcolm med.
Glenn och Emma kom förbi med sötaste Ebba:)

Planterat smultron, även sett att det börjat komma upp lite i landet nu.
Kim gjorde egen pizza här, och nu är jag så mätt att jag kan kräka :(
Får väl ändå trycka i mig liiiiiite chips till filmen ikväll med älskling <3

Såg skräckis med Jenny igår. Och sov sen själv här i stugan. Fy fan.. Och hon var rätt så bakis efter vår kväll i fredags <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback