Kan knappt tro det!

Äntligen, känns helt overkligt.
Taket är klart!
Och det blev hur bra som helst.
Stor applåd till oss.

Hunnit premiärgrilla utomhus, helmysigt.
Börjat odla lite och så.. Kommer nog bli bra det här. Något måste jag väl lyckad med att kunna skörda OCH ära ;)

Igår fick jag en heldag med min Sanna. (efterlängtat) Vi flängde mest rundor som vanligt. :)
Lunchade med Almir på Burger King när han fick tillbaka sin bil. Sen stack jag och Sanna ner till Lund så hon kunde köpa sina kuddar hon trånat efter :D
Sen köra tillbaka henne till Perstorp, hämtade upp Almir efter jobbet så jag fick sällskap hem från byn. Och han fick köra då jag varit vaken i drygt 30 timmar så var en aning trött. Och speedad av RedBull. :p

Idag har jag tagit tag i lite mer sortering inför flytten, Malte har varit här och lekt med Ville. Stack till kollo, fikade och blåste såpbubblor :)
Ville blev livrädd för en humla, och när jag tröstade honom så somnade stackarn <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback