Villes bästa helg

Planerna var egentligen att vi skulle till Liseberg i söndags, men det blev tyvärr inte så..
Första året som jag inte har varit på Liseberg. Tragiskt.. :/
Så i lördags så körde vi till Skånes Djurpark, Kim, Ingela & Rickard följde med.
Ville var helt i extas när vi traskade runt bland djuren, han var så glad så glad så glad.. :)
Tyvärr hade de salmonella bland djuren så man fick inte klappa dem, det störde inte Ville men störde mig.
Jag ville ju klappa sötnosarna :D


Sen körde vi hem så Ville fick träffa MAlte lite, och Malte hade fått trätågbana från Ikea.
Ville blev helt galen i den, när vi skulle hem så slängde han sig på marken och skulle inte alls följa med hem..
Tur då att jag & mamma skulle till Ikea & Väla på söndagen..
Så då köpte mamma den till honom, och när vi ska hämta byrån till mamma så tar mamma bort tågbanan från vagnen. Säger till Ville att vi ska lägga tillbaka den och han blev jätteledsen, tårarna sprutade.. Haha..
Jag har försökt många gånger att köpa något han vill ha i leksaksaffären men han vill inte ha något.
Han säger först ja, sen nej och lägger bort det..

I måndags var det superfint väder, vi skulle bara till kollo en runda men slutade med att vi var där halva dagen..
Ingela kom ju på den briljanta iden att vi skulle grilla, så ringde dit mamma, pappa, rasse & emil så grillade vi :)
Nu för tredje gången så vågar jag nog säga att det var årets sista grillning.. :(

Har precis vaknat nu, (ja, jobbeveckan...) Ingela är på väg så vi kan hämta hem lilla busfröet.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback