Får väl ge det ett försök..

Så måndagen den 3:e oktober ska vi prova Linas matkasse 1 vecka.
Är ju rätt så kräsen men det ska nog gå bra, kul med lite omväxling ibland :D

Nu är A hemma från allt sitt festande & semestrande, så ikväll är det start med träning ikväll. Yipe!
Vill bara att klockan ska bli halv åtta :)

Ikväll är det dags för jobb igen, den här lediga veckan har känts jättelång men väldigt skön :)
Nu dags för en vecka med fart och fläkt, det gillas!
Känner mig lite rastlös, är van vid att ha tusen bollar i luften men nu verkar jag inte ha några..
Är så sugen på ett projekt, någon sysselsättning.
Jovisst, nu börjar träningen igen, och jag fick ändra yogagrupp så jag kunde yoga med Tutti så den börjar inte förrän den 29:e.. Men hallå? Jag saknar att planera, organisera, fixa & dona..
Får väl tänka ut något :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback