Mörbultad..

Min rygg trodde jag var bättre igår..
Mem ack så fel man kan ha, hela ryggen bara dunkar..
Bara snälla lägg av, har hela FEM nätter kvar att jobba..
Hade varit grymt skönt att ta med sig täcket ner till bilen nu och sova på rumpvärmaren.. Aah va skönt.. :))

Och imorgon kommer föräldrarna hem så då är det byebye varma sköna biö, och hejhej frysa-ihjäl-när-jag-cyklar.,
Men visst ska det bli skönt att få hem dem :D hade man bara varit rik hade man åkt taxi till och från jobbet..
Eller ja, köpt en bil haha..

Ne, nu säger sängen till mig att lägga ifrån mig mobilen och sluta ögonen..
Så jag kan få vakna och hämta min prins :)
Då ska vi ut till Triumph och se om de har nån fin tröja till honom, kommer inte ihåg hur pass långt ner deras kläder går i storlekar..
Sen ska bilen tvättas på statoil, och städas. Fyllde olja & spolarvätska igår. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback