Mer förvirrad än vanligt..

Läste snabbt på Aftonbladets framsida igår, där stod att sömnproblem kan orsaka dement.
Jag skrattade till lite för mig själv, tänkte jag är iaf inte dement, bara grymt förvunt, bara grymt förvirrad..
Några timmar senare, när man stått och känt sig fin efter sminkningen, så slår det mig att visst f*n.
Jag tog aldrig på mig någon mascara. Så då började jag känna mig grymt sleten och fånig. Shit alltså..
Men seriöst, hur kan man glömma mascaran??!!

Jag blev superglad när de kom en blogg-app till min fån. Så då tänkte jag att jag skulle vara superduperduktig & blogga och lägga in en massa bilder för nu skulle det gå supersmidigt.
Men tji fick jag, appen funkar ju förhelvete inte..
Går varken att lägga in inlägg eller lägga upp bilder.. (och ja, har uppdaterat..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback