Jag är det tråkigaste jag vet

Har alltid haft svårt för att vara själv, tycker aldrig det är skönt som många andra verkar tycka.
När jag jobbar är jag själv, tankarna flyget runt och jag kan inte få grepp om dem. Känslor som jag inte vill ha pressas ut. Har kämpat så i flera år att förtränga och trycka bort dem, men det går inte längre. Jag orkar inte.

Är trött på att känna mig paranoid, värdelös, ful, tjock, otillräcklig, förvirrad you name it. Känna att det är ju så jag ska känna för allt passar in på mig.

Fick iaf reda på en glad nyhet idag.
Min födelsedagspresent.
Vecka 48 ska jag också känna mig som Anna Anka.
En sak jag ser fram emot, men visst är det nervöst. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback