Åh vad jag kommer njuta..



Semestern närmar sig med stormsteg.. Endast 10 nätter kvar att jobba !
Och vet ni? Jag kommer njuta ihjäl mig! Bara massa härliga dagar med Ville, Kim, finaste vännerna, stranden, kollohäng, grillning, umgås, Liseberg, Lalandia.. Gud så härligt det kommer vara :)
Och det är behövligt må ni tro, är så mentalt trött så ska bara samla på mig en massa positiv energi.
Hoppas på mycket sol (såklart!) men det får ju givetvist regna lite också så man kan sitta inne och mysa.

Hemkommen från skivstången, och har krängt lite smarrig pizza :) Det är ju trots allt fredag idag ;)
Idag kom ett brev från H&M med min kylväska och picnicfilt. Så nu är jag redo! ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback