Nattvandraren..

Som de flesta antagligen vet, så är jag en aning mörkrädd och en aning lättskrämd.. Eller okej, VÄLDIGT mörkrädd & lättskrämd..
Så när jag vaknar mitt i natten och behöver gå och kissa så drar jag mig för att behöva gå upp i en mörk lägenhet och hela vägen bort till toaletten.. Går på spänn och fasar över att stöta på något som inte ska vara i lägenheten.. (ja, kanske lite tramsigt men säg tet till mitt huvud!) ;)
Så för ett par veckor sen när jag rundar hörnan i hallen så möts jag av en Ville som kommer gåendes. Och ja, han skrämde skiten ur mig. Sen någon natt senare så när jag precis skulle gå ut från toaletten så stod han där igen. För fan unge, vill du ge din mamma en hjärtattack??!!
Och nu när jag jobbade förra veckan så ett par gånger vaknade Kim tidigt på morgonen av att Ville stod i vardagsrummet och ropade efter mig :)
JAg kommer ju aldrig kunna smita iväg till någon mitt i natten med denna lilla spökvakten.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback