Jag vet...

Men jag har semester, så det blir mindre datorn och mer vara ute med min son. Sorry! :)
Iphone har ju fortfarande inte så man kan blogga OCH lägga upp bilder så det är inte lika kul..
Eller så går det på ngt sätt men jag är för trög för att lära mig. ;)


Men jag kan ju dela med mig av en musikvideo! Jag vet, det brukar jag ju ALDRIG (himlar med ögonen) göra!
Den här videon blir jag glad av. BAra älskar killen i vita glasögonen, hans miner, deras dans, ja allting.
UTOM den äckliga bruden som kommer in efter dryga fyra minuter. Hon står ju bara och gör "sexiga" poser.
Passar inte alls in i videon, nej! Så den får ett stort minus för henne!



Kommentarer
Postat av: Tesso

Kul att se att du läser min blogg:) Vilken fin liten pojke du har!:)

2011-06-28 @ 23:58:25
URL: http://tessosan.blogg.se/
Postat av: Betina

jodå, det går ju, men det är ju att ladda upp en bild med mobilen och skriva text vid den, så blir det ett inlägg. Lätt som en plätt :)

2011-06-29 @ 09:10:24
Postat av: knas

Men när jag skulle göra det så stod det att det inte stödde filformatet eller ngt sånt..

2011-06-29 @ 09:42:54
Postat av: Lotti

det går inte att göra så nej, men du kan mmsa in bilder och text till bloggen, numret är 0730-121163

2011-07-17 @ 00:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback