Dåligt väder

Har planterat Ville i soffan framför "Robin Hood" så jag ska ta mig an spöket i garderoben nu..
Packade precis in Villes 2-årspresenter vid köksbordet och Ville märkte i ngenting.. hihi.. :)
Får gå ut på promenaden sen när han ska sova sin timme, för sen ska det vankas mat på Basilika halv två.

Igår gick jag & Tutti morgonpromenad en dryg timme när det slutade regna :)
Sen gick jag en hel dag utan att dricka vare sig Red Bull, eller något med socker eller sötningsmedel..
Och ni kan tro jag hade ont i huvudet igårkväll.. JA, jag drack vatten igår.. Ungefär i liter så det är en liter mer än vad jag brukade dricka.. Så det så! :)


Btw, tyckte inte låten var speciellt bra men videon var ascool -->



Kommentarer
Postat av: Betina

men va duktigt av dig! jag ooooorkar inte huvudvärk man får för att man inte druckit/ätit sött ;) hähä

2011-06-15 @ 08:39:52
Postat av: knas

Nej, så igår drack jag faktiskt en redbull ;) hihi..

2011-06-16 @ 09:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback