Drömmar..

Varför måste jag minnas mina drömmar, och varför måste de kännas så otroligt verkliga?
Är obehagligt att gå i flera dagar med drömmarna surrandes i huvudet..

Får väl bjuda på en liten rolig bild på min pappa från Kims födelsedagsfest igår.
Det roliga var att han vaknade till emellanått och började digga med huvudet till musiken ;)
Min stackars bror blev om möjligt ännu fullare så det tog mig en timme att få hem honom.
Pappa skulle tvunget vara kvar och festa, men när jag precis fått hem Emil ringer han och vill bli hämtad haha..
Så var bara att ta mammas bil och hämta upp honom :)




Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för din fina och upp piggande kommentar, nu känns det lite bättre. Men det är nog de jävla hormonerna som gör så att allt känns upp och ner och fram och tillbaka. Jag ska kämpa o hålla ut tre månader till:)

Hoppas ni hade en underbar dag i kollo igår!

2011-07-10 @ 12:52:17
URL: http://lillalarven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback