Sommarabstinens!

Herregud vad jag längtar till sommaren. Går och dagdrömmer om grillat, sola, bada, hänga i Kollo, göra äventyrliga små utflykter, åka båt, Lalandia, Liseberg, ja att bara få njuta hela sommaren lång!
Imorgon ska vi faktiskt grilla hemma hos mina föräldrar, kan inte få en bättre start på min lediga vecka :)

Börjar äntligen bli frisk, lite förkylning kvar i näsan men det ska ändå gå att börja träna igen :)
Har faktiskt kommit ner 6 kg nu så vill bara på med träningsbyxorna och svettas ;)
Fick på gamla arbetsbyxor igår som inte passat på jag-vet-inte-hur-länge, så gissa om jag blev glad! :D
Har en del kvar men det ska nog gå bra, känns så iaf.

Och ja, gud vad jag vill ha motorcykel.
Har sett en superduperfin, ska väl bara övertala A att övningsköra med mig så får se nästa år ;)


Kommentarer
Postat av: Betina

Jag längtar oxå supermkt! speciellt efter att kunna ha altandörren öppen utan att frysa ihjäl :) och grilla!!! mMmmmMmmmmmmm........... mumma!

2011-02-24 @ 09:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback