Så trött...

Märks att kroppen inte är helt återhämtad.. En kort impulsivtur till Vellingeblomman och jag stod där inne yr och kallavettades.. Och var alldeles för mkt folk och stressigt.. Gick inte att lunka fram sakta och lugnt utan där var det full 90 som gällde..

Helt slut nu, hade lätt kunnat somna för kvällen nu..
Imorgon är det bara att kicka igång en ny jobbevecka.. :)

Halsen kändes lite bättre igår men inatt och idag gjorde det väldigt ont i den..
Så jag håller tummarna att jag inte ska ha ömmande svullna mandlar imorgon när jag vaknar..
Inte så kul att känna hur 'tappen' tar emot dem hela tiden.. Har redan känslig kräkreflex så det räcker och blir över.. :((

Nu hoppas jag bara att när min penicillinkur är klar att jag håller mig frisk som en nötkärna. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback