höstväder :)

CYKLADE till jobb igårkväll. Iförd enbart en munkjacka och en positiv inställning.
Men jag borde anat att vädret skulle vända sig om och bita mig i rumpan imorse.. :/
Men å andra sidan sett så var det rätt så mysigt när det var så mörkt och blåsigt (när jag stod INNE på jobb alltså, mysfaktorn försvann när jag skulle traska ut och plocka skräp på planen.. skräp som folk likförbannat kastar på marken när det finns 711 olika papåperskorgar att välja melllan..)
Strax efter 5 imorse fick jag julkänsla i hela kroppen. ;)
Ser fram emot en vit & härlig vnter med en massa julmys <3

Kommentarer
Postat av: Betina

MEN HJÄLP! Jag fick väääärsta julkänslan när jag vaknade i morse, trodde jag var ensammast i världen om att känna så :D Just nu sitter jag å skriver julklappslista, för att veta vad jag ska shoppa å för att minnas det jag redan har shoppat ;) haha.



Längtar sååå efter första rimfrosten! <3

2010-09-14 @ 08:45:59
Postat av: Sanna

hahaha... ja, det kändes verkligen som sen höst, sitter under filten nu, dom sista minuterna innan jobb... brrrr

2010-09-14 @ 10:14:27
URL: http://sppookie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback