ge mig..

Vill ha! En sån grej som skulle kunna få mig att gå mer.. ;)



Reebook easytone


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill oxå ha dessa:)

Ska passa på att önska mig dessa i födelsedagspresent nu när jag fyller år.



Mår du bättre nu?

Hade ni en bra resa?

Kram

2010-09-07 @ 10:20:16
URL: http://lillalarven.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag fyller år den 1:e Oktober så de e snart:)

När fyller du år? Okej, du får kanske säga de till honom då att jag e inräknad i den inbjudan;)



Stackare hoppas du snart mår bättre igen.

Jag förstår att du ville stanna kvar i sol o värme. De får jag om 3 månader då blir de Egypten i två veckor:) JAG LÄNGTAR!!!!



Kram

2010-09-07 @ 16:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback