Finaste..


I know, suddig bild.. Men det är svårt att få ungen still så man kan få en någorlunda bra bild med sin usla mobil...
Hursomheslt, idag var det dags för "skolfotografering" på dagis.. :)
Hoppas det gick bra.. Och att han INTE behövde nappen på bilden.. ;)
Igår spenderade jag största av min dag till att få rätt på outfit till min maskerad.. Det börjar närma sig något nu iallafall.. :) Har bara en massa pillejobb kvar när jag väl får grejerna.. Men men, det får ta den tid det tar.
(fast det är lång tid kvar så vill jag ju ha det klart så snabbt som möjligt..)
Vissa har fått inbjudan på posten, andra på facebook. Blev lite fel när jag skulle beställa inbjudningarna..
Så fick det bli. =)

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

SÖTAST!!!!

Den bilden ser man ju verkligem fram emot att se!!! =OD

2010-09-11 @ 00:57:55
URL: http://sppookie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback