Valborg

Hör & häpna, för FÖRSTA gången i mitt liv har jag nu varit nere och sett på när de tänt (eller ja, gjorde ett tappert försök till det..) bålet. Det blåste men var megamysigt. Kanske var för att jag satt med Ville i knäet och sötnosarna Sanna & Mia..? :D
Åkte bussen ner till stan kvart i fyra igår, mötte upp Sanna, Mia & Yvonne.. Liten tur in på Gina och så innan vi bestämde oss för att gå oh äta på Basilika. (MUMS!) =)
Efter det gick vi bort till den lilla marknaden vi hade, köpte ett par godisremmar till Kim (det är ett måste..) och sen kom Villes mormor & morfar ner där så då åkte hans mormor en karusell med honom :)
Sen strosade vi rundor en massa innan vi satte oss ner för att titta på kampen mellan Sommargreven & vintergräven, lyssna på studentkåren (?) och titta på bålet. :)
Väldigt mysig kväll <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kul att du börjat blogga igen:)

2010-05-01 @ 11:14:33
URL: http://lillalarven.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, man har legat lite på latsidan. men känner massa nya krafter nu när våren börjat komma igång :)

2010-05-01 @ 14:53:06
Postat av: Sanna

Det tycker jag också att det va.. ja, en mysig kväll alltså..=oD

2010-05-01 @ 22:05:11
URL: http://sppookie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback