*håller tummarna*

Vi var och tittade på två URSNYGGA lägenheter igår.. Både två låg i husen bredvid varandra på Fröjdenborgsgatan.
Nyrenoverade från förra året, STOR kyl och frys (jippie jippie jippie) och väldigt fina.
Stort minus bara över att där inte fanns balkong, men där finns en gård iallafall.
Så det blir ett par somrar utan att pilla med uteväxter.. :( Men om ett par år så köper vi förhoppningsvis hus så då får jag en trädgård som jag ska pilla en massa med.. :)
Men får reda på nästa vecka om vi får någon av dem eller inte.. Slipper bo på tredje våningen då iallafall.. :)

Blev megasugen på att bygga pussel innan.. (har tagit fram ett 1000-bitars pussel som jag inte riktigt har tålamod till.. så alla bitarna rafsade jag ihop igen och lde tillbaka i kartongen..)
Men men, så jag & Ville traska bort till Leksakshuset och hittade precis ett sådant pussel som jag ville lägga.Det är han Jan van Haasteren som målat bilden, och man vet inte vad man lägger för något.. Så det är riktigt kul.. :)

Ja, jag får väl berätta en sak som älskling gjorde igårkväll.. Han skulle testa sitt nya fiskespö så han traskade ut på gräsmattan och övade på kast.. (Men sa till honom att ta av sig förlovningsringen och frågade någon så var vi inte tillsammans längre..) ;) hehe..

Kommentarer
Postat av: Betina

Hahahahaha!!! Dör av slutet där, så jävla klockrent! Du är bäst :)))



Häftigt med sånt pussel! Det hade varit något för mig, mästerpusslare som jag är :) Jag har en massa massa massa med söta djur på, och en del av Anne Geddes, men helgoa ungar som sover :) Alltid lika skoj! Du får ta en bild å visa när det är färdigt :)



Och om du är sugen på att greja trädgård så har jag en stor som ställer upp! :D

2010-05-04 @ 20:37:16
URL: http://betinahofer.blogg.se/
Postat av: Betina

Lycka till med lägenheterna oxå :) Glömde bort hälften jag skulle skriva i min kommentar.

2010-05-04 @ 20:37:46
URL: http://betinahofer.blogg.se/
Postat av: Sanna

Håller tummarna för lägenheterna.. =o) saknar dig baby... puss

2010-05-05 @ 00:01:14
URL: http://sppookie.blogspot.com
Postat av: Sanna

Hahaha.. för att varifiera kommentaren fick jag skriva "innocent lettuces" så nu får du va mitt oskyldiga salladsblad en vecka eller två..:P

2010-05-05 @ 00:02:09
URL: http://sppookie.blogspot.com
Postat av: Kim Ekelund

Va ju tvungen att testa det så jag inte åkte iväg och fiskade och märkte att jag inte trivdes med det:)

2010-05-05 @ 06:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback