godermorgon

*sträcker på sig*
Åh, har sovit så gott inatt, när jag väl somnade :)
Kims liv har gått i spillror, hans älskade PS3 kraschade för någon dag sedan, och garantin gick ut för tre månader sen.. Så vi lade oss i sängen igår och tittade på film :)
Fast Kim är nog glad igen, företaget tar tillbaka PS3:et så vi håller tummarna att det går bra.
(Nej, det ville dem inte alls..) Så har fortfarande en ledsen sambo här hemma..
Det är ju inte han som gjort fel eller förstört den, det är ett fabriksfel..

Blev så glad igår när jag fick träffa min Ingela :)
Skulle egentligen ut och gå med Ammi nu men hon skulle på ansiktsbehandling så har jag tur får jag träffa henne sen istället :) Ska ut till Väla en snabbis med Ingela, vi ska inhandla en liten present till Tutti som hon vill ha.. Så den ska ligga hemma i hennes lägenhet när hon kommer hem på söndag. hihi..

Och jag ska köra ner Emil till Skokanonen i Malmö för han behöver "skos" till studenten.. Och jag ska köpa mina kilklacksandaler som gör att jag känner mig som Sandy i Grease ;) Helt underbart!
Tutti fick inte lov att köpa dem till mig så den lille ormen förde över pengarna till mig istället.. du är för söt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback