gnälldag för Ville..

Idag har han knappast tyckt om mina planer..
Det gnälldes när jag diskade, när jag bäddade, när jag klädde på mig, när jag sminkade mig, när jag ordnade håret, när jag bytte och klädde honom, när jag tog på honom skorna, när vi satt i bilen (sen en kort paus då han sov!) när vi var inne på väla (ytterliggare en kort paus då han åt) när pling provade bikinas på H&M, när vi letde efter ett silverschampoo till mig, när vi satt i bilen på väg till landskrona, när bilen åkte vidare till mormors jobb i malmö, inne på mormors jobb, i bilen på väg hem.. (tills han då somnade igen och sover fortfarande.. och egentligen INTE ska sova vid den här tiden..)
Så till alla er som avundas vilken "lugn och snäll pojke" vi fått kunde ju tagit honom idag. Så hade ni tagit tillbaka det illa kvickt.. men jag älskar det lilla livet..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback