folkets park malmö

..där jag, Kim & Ville myste igår.. :)
Ville åkte en karusell, vi gick runt lite, picnicade på kycklingsallad, riskakor, jordgubbar & banan :)
självklart blev det lekplatsen med.
det var lite småmulet men inte kallt så det var underbart härligt.
självklart fanns där nallemaskiner så jag var ju tvungen! (och jag vann en sköldpadda..)
ni skulle sett min segerdans ;)
tangentbordet är helt knäpp då kim spillt ut öl över hela.. (samma kille som predikar för mig att man absolut inte får äta eller dricka vid datorn.. och gnäller alltid på att där finns en massa frallsmulor i tangentbordet efter mig på mornarna..) så mitt "N" går knappt att använda.. :(
det sjuka är att det är trådlöst och tappar ofta sändningen när man sitter vid datorn (grymt irriterande..) men när kim skulle torka av tangentbordet ine i köket så börjades det skriva på skärme här ute.. så där ute hade den finfi sändning.. blir knäpp av dessa tekniska prylar.. :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback