Dålig matematik..

Strömavbrott + Gossip Girl = Utbrottsbenägen kvinna..
Ja, vi har väl träffats? ;)
Som TUR var så en kvart innan mitt ljuvliga började så kom strömmen tillbaka..
(Bara några minuter från att jag skulle dra ut min sovande son i pyjamas hem till vemsomhelst för att titta på det..) Ja, jag är väl så egoistisk?
Men men, känner mig lite nere nu efter det här avsnittet, då Blair och Chuck har gjort slut. Chuck försökte få Blairs förlåtande helav avsnittet, men nej nej nej...
Är man på tok för insatt i programmet om det påverkar mig så pass mycket?
Blev helt ledsen nu, det ska ju vara dem två..
Bäst att de hittar tillbaka till varandra.. En varningens ord till dig Cecily von Ziegesar..






Kommentarer
Postat av: Sanna

Vem skulle du då åka hem till?? hela stan låg ju nere...=op puss

2010-05-03 @ 19:26:26
URL: http://sppookie.blogspot.com
Postat av: knas

och ur skulle jag kunna veta det i en lägenhet utan hemtelefon pga strömavbrottet och en söndrig mobiltelefon..? :)

2010-05-03 @ 21:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback