kräksjukan

yes.. den åkte vi på tidigare i veckan.. Först jag, kan ju tillägga då att jag ALDRIG kräker då det är det värsta jag vet. Har någon spärr mot det att även när jag mår som sämst och hade behövt kräka så KAN JAG INTE :/
Jonas & Malte hade kräksjukan förra helgen, men det tyckte jag var lugnt för jag har aldrig haft den. Inte heller Kim. Så jag var rätt så kaxig på måndagen när magen började må dåligt, sa att nej nej, jag är i mmun mot kräksjukan! Men gissa vad.. jag kräkte! Och mådde pyton.. Ett par timar efter så kräkte Ville ner sig själv, Kim och vardagsrumsmattan.. så synd det var om honom :( gjorde så ont i mig när han grät och klöktes.
Jag var ju knappast den rätte till att hjälpa till att torka upp hans kräk då jag själv låg på soffan och försökte hålla mig för att kräka mer. Men jag fick upp och ta honom och ta av honom klädernamedans jag försökte tänka bort allt kräk :( Kim var fortfarande spydig och kläckte ur sig att han minsann aldrig har haft kräksjukan och kommer klara sig galant. Hmm.. Några timmar senare låg han med huvudet i spannen.. Hela hans familj trillade också til sen.. :/ spridot sig som värsta löpelden..

så det har inte blivit ngn träning.. kännere lite saknad efter det.. :(
men imorgon ska jag till gymmet, och på tisdag hoppas jag att tutti följer med mig :)
 

Kommentarer
Postat av: Betina

usch och fy! :( tycker synd om er. Jag vågar inte va för stöddig, för den hinner nog ifatt mig oxå ;)

2010-03-28 @ 21:26:37
URL: http://betinahofer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback