Stress

Inatt var det inte så stressigt men föregående natt var ENORMT stressigt. Trodde aldrig jag skulle hinna med rutinlistan men jo då, lite eld i baken så hann jag precis med allt. :)
Var grymt mycket folk.. Mycket mat skulle de ha med, blir ju  bra på försäljningen men det tar ju mer tid per kund då ;)

Inatt köpte jag mig Lady Gaga skivan. Ville ha en skiva till bilen och vilken skillnad det var på kvalitén på ljudet.
Är ju van vid att bränna ner låtar från youtube.. :)


Kom hem kvart över åtta imorse, skulle hämta upp en kompis som festat men det var rätt så kul att lyssna på när de satt och snackade så det tog lite tid. :) Men det gör inget, fick varvat ner ordentligt innan jag lade mig. Och idag så sov jag för första gången den veckan utan att vakna till då och då. Kände mig helt avskärmad från världen mer eller mindre.. :) Ut till svärmor för att äta grillat där Kim & Ville redan var, som vanligt så var det SUPERGOTT! :) Lite feta, tsatsiki & majskolvar så är jag nöjd ;) Fick ju kött & "curly fries" med så det var också gott.

Känner mig jättesvamlig nu när jag jobbar natt. Imorgon tar min lillebror studenten. (vart tar tidnen vägen? För mig är han fortfarande nio. Och Rasse är tolv? Är jag fortfarande 15 då? :p

På lördag ska det tvättas. På söndag ska jag stå i rec. på friskis.
Sedan går jag av natten MÅNDAG morgon. Och nästa vecka blir som vanligt händelserik. :D
Ska träffa dig, dig, dig, dig & förhoppningsvis dig med om du kommer hemom från storstaden. ;)
Och mysa MASSA med Kim & Ville <3
Vill träna med då jag inte har hunnit senaste tre veckorna. Och jag saknar det väldigt mycket...
Ska bara förlika mig med att magen är som den är, att jag har fött ett barn och den kommer ta tid.
Men det får det väl göra då...

And... *trumvirvel* Min solstråle blir ETT ÅR nästa vecka. Vad fan? ETT ÅR?! Äh, det går på tok för snabbt..
Kalas på lördagen, ser jag framemot. Och jag saknar Kimmie & Mia som tusan.. Hade varit kul om vi hade gått ut på kvällen, behöver ju inte vara något avancerat.. Men får se vad de har för planer.. :)

Nu ska jag snart ta en LÅNG DUSCH. Sedan tillbaka till jubbet..

Have a good one! ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ha en bra natt på jobb!!

2010-06-10 @ 20:18:43
URL: http://lillalarven.blogg.se/
Postat av: Mio

JAG VILL MED UT PÅ KVÄLLEN!!! :D

2010-06-10 @ 21:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback