längtan..

Längtar galet mycket till att få se Eclipse ikväll. Har som sagt världspremiär idag och jag räknar ner minuterna tills jag får sitta på bion.. Har nog sett trailern hundratals gånger och får rysningar varje gång..
Men fy skäms på mig som inte ens köpt New Moon än, utan får gå till snälla Jennie och låna den gång på gång..

Jag är med i Team Jacob, vilken är ni med i?
Fast jag kan ju nästan ana att hon kommer aldrig välja Jacob, då hela "serien" är baserad på hennes och Edwards oövervinnliga kärlek.. :)


Kommentarer
Postat av: Betina

Jag och Eddie håller ihop! men ibland tar jag mig en liten svängom med Jake på motorcykeln! :P



fifan va jag oxå vill på bio ikväll!!!! :(:(:(

2010-06-30 @ 15:40:13
Postat av: Mio

TEAM BELLA!!! (För hon får lite av båda! ;D)

2010-07-01 @ 07:56:27
Postat av: Åse

Om man har läst böckerna så vet man hur det slutar... =)

2010-07-01 @ 09:04:07
URL: http://dymphla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback