Kalastajm!

Igår firade vi vår lilla skatt med ett STORT kalas! Hade kalaset i Drottningens lokal och familj & vänner kom :)
Åt chili con carne (rätt så stark..), med sallad och fransbröd och tårtan efteråt var ljuvlig.
Och grymt fin eftersom det var ju Sanna som gjort en Batmantårta enligt Ville´s (läs Pappa Kim´s) önskemål.

Han fick jättemånga superfina presenter. Han åkte sen mest runt efteråt på sin bobbycar som han fick av "tanterna" (mina bästaste tanter) Fick också sin dagisväska, en supersnygg liten mörkgrön Fjällräven.
Åh, jag fullkomligt älskar den väskan! Av kims "gubbar" (får det väl bli då om det ska vara rätt?) fick han ett bollhav.Får ju tilläggas att Prosse blev lite svatris där ;)
sen fick han en liten barnpool (att Sanna alltid ska pricka så rätt, du är guld värd!) som vi ska ha ute i kollo (då vi själva inte har hus än..) Och en massa leksaker & kläder. Och en rullande resväska med Nalle Puh på, som jag önskat av mamma. :) Åh gud, vad fick han mer? Blev jätteglad för alla presenterna och Ville med. :)

På kvällen var det förfest med Sanna, Mia, Ingela och sist (men också minst;) ) Tutti. :) Yeah, så roligt!
Drog ut till Tycho sen och vidare till Tages. Gud så snabbt tiden gick :(
Avslutades med en falafel med skorna nedanför parkbänken. Aj säger det i mina trampdynor idag (och gjorde vn inatt..) Men gud så kul jag hade! Och tro mig, det betalar jag av för idag.. :/

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, bollhav är fint!!! Hoppas att ni gillade det... Haha!! Fint med bollar överallt! ;)

2010-07-01 @ 11:50:00
URL: http://jmepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback