I just love people who can dance..

Jag fullkoligt älskar dans.Önskar att jag själv kunde dansa så där häpnadsförande bra..
Har tyckt om låten In my head med Jason Derula länge..Men den blev lite bättre bara för att han dansar så bra:)
Lite väl för mycket kopia av Chris Brown bara, för let´s face it, ingen slår Chris Brown..




Slänger in en liten video från Chris Brown bara, fick höra den igår på Ztv.. Men okej, allt han dansar till tycker jag om ;)



Och ja, ni (eller rättare sagt jag..) förtjänar väl ett litet bonuslkipp med..
Fullkomligt ÄLSKAR när han dansar till denna..! :D



Ja,jag säger då det.. Det var verkligen en dröm som kom i uppfyllelse när vi såg honom i Stockholm för ett & ett halvt år sen.
Gud Kimmie, jag känner fortfarande rysningarna efter det! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Om du får en gissning. Vad tror du då?:)

Jag tror du vet vad jag menar om du läst min bblogg!!

Kram

2010-07-19 @ 21:48:21
URL: http://lillalarven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback