Utbildning

I helgen så var jag på gyminstruktörsutbildning på Friskis & Svettis, väldigt intressant och roligt.
Var hela lördagen och hela söndagen så Kim fick ha Ville själv då. Inte för att det skulle vara några problem men det resulterar ju i att jag fick vara UTAN honom :( Men man kan lugnt säga att jag faktiskt hade tankarna på annat.
Så intensivt som det var så var man tvungen att vara väldigt koncentrerad.. :)
Var en väldigt bra ledare vi hade, Arne Persson, tydligen rätt så känd inom "träningskretsarna"
Han hade VÄLDIGT mycket information, väldigt mycket latin då han gick igenom vartenda skelettben & varenda muskel i kroppen. Han pratade de latinska namnen som om dte vore svenska..
Men han var väldigt duktig och han visste vad han pratade om. Så en guldstjärna till honom :)
Känner mig väldigt pepp nu inför träningen, och nu har ja lärtmig om alla maskiner, vikter m.m så nu ska det trimmas :) Hade varit kul att gå fortsättning längre fram faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback