Woho!!

Hade en jätterolig kväll ute igår med min Sanna :) Skönt att få komma ut och dansa, blev ju inget födelsedagsfirande i helgen.. Så fick en liten ljuspunkt i alla fall. En liten oros-sten har släppt från min paranoida överanslyserande hjärna.. Skönt. Nu behöver det varken gå fram eller tillbaka, kan nöja mig med detta utan att förvänta mig något mer. Vet inte vad du har för syn på mig men du har inte ens sagt hej till mig sen i somras och det har grämt mig. Tycker inte om när någon tycker illa om mig, speciellt inte när jag inte ens fått en chans att förklara mig. Men jag bryr mig inte om det längre, jag vill bara ha tillbaka min vän. Hoppas på besök när jag jobbar eller någon kontakt över huvudtaget, men jag förväntar mig inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback