Noll tolerans?

Läste i HD häromdagen, rubriken på artikeln löd "Noll tolerans mot kränkning."
Helt rätt inställning tänkte jag och började läsa artikeln..
Då handlade den om en lärare som hade uttryckt sig rasistiskt till en elev för två år sen..
Men hallå? Är det någon som sätter ner foten till alla elever som kränker lärare dag efter dag??!!
Nu försöker jag inte rättfärdiga det läraren gjort för det är väldigt fel, men ingen bryr sig om allt lärarna får stå ut med. Ska ni nu ha "Noll tolerans" så ska det väl för fan gälla alla? Och inte bara lärarna..
Eleverna idag har ingen som helst respekt för de vuxna, och får ju inte det heller eftersom lärarna mer eller mindre står bakbundna i skolan.

När vi ändå har ilska på menyn idag så ska ni få se ett videoklipp här som är så fruktansvärt hemskt.
Där är en skarp gräns mellan straff och tortyr och den s k "mamman" klampar över den på ett otroligt lågt och vedervärdigt sätt. Stackars barn..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det klippet är helt jävla sinnes sjukt! Tänk hur många barn som far illa på det viset.

2010-12-19 @ 18:02:41
URL: http://bossens.blogg.se/
Postat av: djey

det är helt sinnesjukt!

2010-12-19 @ 20:01:04
URL: http://metrobloggen.se/djey
Postat av: Kim

Fy faan vad dåligt jag mår när jag ser det! Helvete vilken hemsk människa..

2010-12-19 @ 21:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback