Morgonaktivisterna!

Yes, high five för mig & Tutti imorse. 8.00 begav vi oss ut för morgonpromenad.
Hur kommer detta sig? Tja, det är väl knappast någon ny rutin vi ska börja med, men hade Nannas hund Sigge här inatt så han ville ju ut.. :)
Inhandlades frukostbullar på vägen hem som satt fint i magen. :)
Sen så skulle vi gå bort till ÖP med Ville MEN jag krossade en glasflaska här hemma (var är mitt handgrepp?)och råkade trampa på en glasbit. Så min fot ville ta bilen..
Förstod inte hur det fortfarande kunde göra ont men nu efter duschen så hittade jag en glasbit till i såret. AJ!
Så nu känns det bra, lite ömt bara. :)
Ska jag & Tutti snart gå ner till stan en runda, hon har ett ärende på Riverside ;)
Ville somnade så han sussar sött i sin säng, blir ner till stan utan honom.
Och Kim får passa Sigge, han ska inte iväg och fiska förrän efter tre..
Tjejerna (tja, inte Tutti) kommer hit ikväll och kränger hemmagjord pizza & vin.
Och efteråt ska vi dansa bort kalorierna till Wii-spelet "Just Dance".. Hehe.. Grannar, watch out! :)

By the way, vad tycks om mitt utseende efter (?) frisören..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback