F Y I

- Kim har blivit med iphone (igen) så hejdå pojkvän & hej nörd :)

- Kim har precis haft kräksjukan och mormor fick rycka ut halv tre på natten för att hämta Ville

- Alla andra har haft kräksjukan senaste veckan UTOM jag. Knack knack!

- Om FYRA nätter är jag ledig i FEM veckor. Det är sådan matematik som jag älskar.

- Om 17 dagar befinner vi oss på ett soligt Rhodos.

- Om 25 dagar ska jag sitta som ett klistermärke på min Kimmie. Som i sin tur kommer vara som ett klistermärke på sitt gudbarn.

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh fy för kräksjukan, inget kul o ha o helt fel årstid elr?

Allt bra med er annars?

Åh lite avis blir man allt på er som ska till sol, värme o en massa bad JAG vill ju oxå:)

2010-08-05 @ 19:08:52
URL: http://lillalarven.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag kör efter jag slutat jobba i morgon så de blir väl runt kl 14 nån gång.

Tar Glenns gps så de ska nog lösa sig annars har jag ju karta i mobilen:)

Ja de hade inte varit helt fel o boka biljett till den 22:e men tyvärr blir de nog inte så.

Du o Kim ska väl njuta av bara varandra oxå?:)

2010-08-05 @ 21:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback