Surprise!

Igår så lättade det en stor sten från mitt hjärta. Vi har ljugit och hemlighållt vår planering för Tutti inför firandet av hennes 25-årsdag. På dagen så tog jag med mig henne hem till min mamma så hon fick bada jacuzzi med ångbastu, göra hprinpackning ansiktsmask och annat mysigt :) Hon låg där och blev skrynklig i en och en halvtimme :) Sen släppa henne hemma så hon kunde fixa sig, Ingela & Staffan hämtade henne kvart i sex.
Då stod hennes familj och hennes vänner på Roddklubben och väntade. Var alldeles tyst när hon kom instapplandes med ögonbindeln.
Hon blev jätteglad och började gråta :) Helt underbart att det gick i lås, hon anade ingenting :)
Hon trodde att vi skulle äta på Speakers och sen göra någon hemlig aktivitet (hon fick reda på att hon skulle ha med sig oömma kläder så hon visste att det var ngt fuffens på gång.. men något i stil med Lazerdome, go-kart...)

Det blev lyckat igår. :)
Halv två lämnade vi Roddklubben för att inta Tages dansgolv. (Som jag, tutti & sippe för övrigt ägde) :D
Gästerna verkade väldigt nöjda med allt, Tutti blev nog också nöjd, och hon blev så glad för alla sina presenter hon fick :)

Ett stort minus med inatt bara, var att Ville sov borta för första gången. 10 månader gammal och han fick följa med sin mormor hem efter maten på festen.
Visst, jag klarar mig en kväll så eftersom jag ville fira Tutti såklart, och det var väl skönt att få sova (fast man vaknade till lite då och då..) och få gå upp kl ELVA (??).. MEN, tror ingen kan förstå hur tomt det kändes UTAN honom där.. Fruktansvärt tomt, hann knappt gå upp innan jag ringde mamma och sa KOM OCH HÄMTA MIG.. :)
Bort till Roddklubben, Sanna har varit en ängel som vanligt och gjort så oehört mycket och hon följde också med dit idag för städningen.. Men det mesta fick vi gjort igår under kvällen, så det var skönt :)

När han kom och hämtade nycklarna så tyckte han att där var finare än när jag fick nyckeln. Och att det är därför dem hyr ut den, för att få den städad.. haha... ;)
Och att jag gärna fick återkomma nästa gång jag behövde hyra den :)

Men Tutti, vi älskar dig. Vi gör allt för dig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback