Remember me.

Var på bio för ett tag sedan med Tanja, vi stod och valde mellan The Bounty Hunter Och Remember Me.
Eftersom Twilight-stjärnan är med i Remember me så var det ett givet val från Tanjas sida. (Ja, suck, hon är på hans sida i Twilight, medan jag är en klar Team-Jacob!)
Fastän jag inte så så uppöveröronen förälskad i Edward i Twilight och tycker att han är det vackraste som finns, så tycker jag ändå att han har något speciellt när han spelar så lite nyfiken var jag ju på att se honom i en annan film. Hade sett trailern till den här filmen och tyckte den verkade bra, men kunde aldrig ana att den var SÅ bra.
Helt ärligt, en av de bästa filmerna jag någonsin sett. Om jag grät ngt? Ja för tusan.. Men som Andreas uttryckte det; Men det är väl inget speciellt med att DU gråter? ;)
Nej, sitter man i tjugor'årsåldern och gråter till slutet på Disney's Aladdin så har man väl inga uttorkade tårkanaler.. (men det är ju så fint när han väljer att befria anden..)

Psst! Va även och såg den på bio IGEN i måndags.. Fick med mig mina små sötisar.. ;)
Och Kim, du lär INTE undkomma filmen, vänta bara tills den släpps.. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback