Steg 1: Förnekelse

Så jag får väl säga att jag är inne på steg 2. Har tagit ut spjälsängen och tryckt in den mellan vår säng & garderoben. (Vill jag ha hans säng i sovrummet första tiden så får det se ut så ett tag ;) )
*pustar ut* Det tog ca tre dagars tänkande att "Ikväll gör jag det.." Tills jag gjorde det nu. Duktigt va?
Nu ska vi bara se om jag verkligen lägger min liolle prins i den ikväll..
Jag vet ju att så småningom så ska han ju ligga i sin säng MEN, det är ju så himla mysigt att ha honom hos sig..
Det är bara jag som har illusionen av att han kommer känna sig övergiven i sin säng (när det egentligen är så att det är tvärtom..) :)
Men vi får se, vi tar stegen succesivt. Kim får byta plats med mig i sängen nu så jag ligger bredvid spjälsängen. (Och ja, det är så att den högra sidan i sängen är helig för Kim så han är helt gorgeous som vill byta sida på sängen. ett tag..)

Önska mig lycka till !

Kommentarer
Postat av: Betina

Stort lycka till, det kommer säkert gå jättebra för honom att sova i egen säng, och du vänjer dig nog snart ;) (observera att jag inte skrev "snabbt" utan SNART ;))

2009-09-08 @ 06:59:59
URL: http://betinahofer.blogg.se/
Postat av: knas

Hihi.. Njaa, jag har sovit jättedåligt inatt och han med, så det har inte blivit en hel natt för honom. fram och tillbaka hos mig mest.. :)

2009-09-08 @ 11:44:34
Postat av: ♥ N E L L Y ♥

lycka till :P

2009-09-08 @ 15:56:33
URL: http://justmenelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback