Lugn helg..

Fast händelserik i lördags men dit kommer jag..

I fredags jobbade Kim, och min mamma, så jag bjöd in mig på middag hos Lena..
Brjade käna mig riktigt dålig på kvällen, svag i hela kroppen, yr, svimfärdig, ont i halsen.. Så mamma fick köra hem mig och Ville för jag var inte kapabel att köra kände jag. Speciellt inte när jag har Ville i bilen..
Däckade rätt så snabbt när jag kom hem, vaknade sen på lördagmorgonen och mådde värre. Så Kim var så söt så han gick upp med Ville så fick jag sova till tio. Kim stack till jobet vid elva, sen kom tuttisarna med mat till mig och sen kom pling med. så vi låg i soffan och tittade på film, eller ja, mia snackade mest ;) sen skulle dem egentligen hitta på något på kvällen men det slutade med att alla åkte hem för att koma tillbaka sen igen :)
så då tittade vi på Män som hatar kvinnor.
Mitt i filmen hördes värsta kraset från nedervåningen. Alla nyfikna ögon ut för att se en skum kille springa därifrån. Pling ropade till så han skrek något tillbaka.. Telefonen till polisen för att ge signalament och jag ringde 118118 för att få numret till grannen. Grannen kom hem och sen kom även polisbil och pikébuss och en vovve :)
Polisen kom upp här sen, berättade även då att ngn hade gjort ett klumpigt försök till att göra inbrott genom hans ytterdörr..
Tur det inte var din snyggepolis som jobbade Sanna :*

Kim stack till Glenn efter jobbet. Jag skulle egentligen på kräftskiva så Kim hade bokat spelkväll. Men jag blev sjuk så jag stannade hemma på soffan. Blev uppassad istället :)
Han hade nog roligt hos Glenn för han trillade in här hemma efter fem på morgonen.. :p
Tvättiden igår var satt 7 på morgonen, men jag fick ta det eftersom jag tror inte att jag hade fått liv i honom ;)
Idag blir det en mysdag hemma, Kim är ledig idag :)

Och jag åker till min Kimmie imorgon till torsdag, wiiii :)

Kommentarer
Postat av: S A N N A

Ha vilket bra inbrott :P Läbbigt också!

svar: Tack! Ska kolla upp den :)

2009-09-21 @ 14:05:11
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback