köttgryta..

Jag är väldans lycklig just nu. Har nog aldrig lyckats så bra med min köttgryta som idag. Fast för ngn minut där så trodde jag att det skulle gå köpprätt åt skogen (som det brukar göra..) Visst, den är lite stark.. Men ni som brukar äta min mat kanske är lite vana vid det.. :)
Hellre än för stark köttgryta än ett misslyckat försök till köttgryta..
Jag förstår inte hur man kan misslyckas gång på gång, med olika sorters försök, på en jädrans köttgryta??!!
Jag tycker faktiskt annars att matlagning är en stark egenskap hos mig.. Men jag känner mig totalt misslyckad när jag gör köttgryta.. Suck!

Förutom det så är jag värdelös på att göra nudlar. Har gjort det en gång till Kim och hela köket var fullt med nudlar efteråt. (Nudlarna fick inte plats i skålen utan vällde över kanten så jag fick vackert klippa av nudlarna runt kanten..) Äter inte nudlar, så därför gör jag aldrig det. Avancerade maträtter är välkomna, men inget så simpelt som nudlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback