Inga kanelbullar här inte..

såg framemot nybakade kanelbullar igår.
så off and away, köpte hem mjöl, jäst & margarin..
när jag påbörjat baket hittar jag en mjölbagge i mjölet och kollar sedan igenom mjölet noga när jag blandra i resten.  när jag sedan kavlar ut degen upptäcker jag tre mjölbaggar och en centimeterlång larv! Så jävla nasty..
Så det vara bara att lägga tillbaka djuren i mjölpåsen och skriva ett mail till konsumentkontakt.
där jag även hälsade att de kunde få tillbaka paketet med div. djur i.. *urk*
så arg, så ledsen, så besviken.. lovade bort kanlbullar till Kim, Pling & Sanna men dem fick ju vara utan :/

Betina har tagit SUPERFINA bilder på mig och Ville, finns att se inne i min bilddagbok :)
Är så himla fina, håller på att finulera ihop vad jag ska ge för present till henne. Finns ju en till anledning att köpa present nu till henne *hihi* :)

OCH, jag längtar till den 18:e.. För då börjar min efterlängtade Gossip Girl igen. TJOHO :)










Kommentarer
Postat av: Betina

Naaawh va söt du e! Men det behövs verkligen ingen present till mig, inte än iaf ;)



Jag tror faktiskt jag är supernöjd bara jag får låna gossip girl boxarna! :D



Fy och blä för kanelbullsincidenten, hur sjukt äcklad och besviken blir man inte då?! :(

2009-10-02 @ 06:25:28
URL: http://betinahofer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback