ångest försvinn.

har sådan jävla ångest för min kropp att jag står snart inte ut längre.
har snurrat in på tankar att sluta äta för att jag hatar mig själv så jävla mycket.
ibland blir det för mycket och då bara gråter jag och det kvittar vad fan alla säger.
jag hatar mig själv. jag äcklas av mig själv. förstår inte hur kim kan vara med mig.
hade kunnat göra slut med honom för att slippa ha ångest för att han är med mig.
har inga jävla kläder som passar och hatar att klä på mig på dagarna för jag har inget som jag ser bra ut i.
allt blir bara så jävla hemskt. har inga kläder som sitter bra.
pina var gång jag öppnar garderoben och ska hitta något som passar. jag hatar det hatar det hatar det
och då ska jag inte ens dra in mina äckliga jävla bristningar på magen som ALDRIG kommer försvinna.
kommer ALLTID ha en ful mage och det finns inte ett jävla skit jag kan göra åt det.
Kommer aldrig få ha en fin mage. Även om den bleks så kommer dem alltid synas.
FAN FAN FAN!!!!!! Jag orkar inte det här mer

Kommentarer
Postat av: Annika

Känner igen det där, och jag lovar det blir bättre :-) Iallafall att man mer accepterar efter ett tag att kroppen förändrats, och kroppen blir bättre också :-) Jag trodde jag skulle va mig själv efter två tre månader,nu har jag förstått att det aldrig blir så men det sker förändringar varje vecka!! Det är den enda tröst jag har, har också gått igenom allt det där och jag vet att det kvittar vad alla andra säger.... Men jag lovar att det blir bättre snart :-) kram

2009-10-14 @ 09:36:30
Postat av: pling

Älskling, nu blir jag nästan arg...

Du är så jävla fin och du har inte ett skit att ha ångest för! Tur att jag träffar dig ikväll, förbered dig på en uppläxning hörredu!



"You're the most beautiful girl in the world"

2009-10-14 @ 09:58:10
URL: http://twitter.com/pinkelstar
Postat av: Sanna

Jag vet att det inte spelar någon roll vad andra säger... Det är man själv som ska känna och tycka om sig själv..



MEN.... Du är jätte fin, och jag spanade minnsan in dig flera ggr igår på Ikea, med avundsjuka i blicken...;o) Så säg till den där infekterade hjärnan att sluta tänka så. för den ljuger för dig!!!



LOVE YOU!

2009-10-14 @ 13:53:31
URL: http://sppookie.blogspot.com
Postat av: SannaE

Som sgat, man brukar inte bry sig så mycket om vad andra sägerr men du är INTE ful.

Och du ska tänka på att du födde barn för inte alls längesen, då är inte kroppen som innan. Bristningar, fick du dom när du var gravid? Jag har varit gravid två gånger på kort tid, min mage är HEMSK och jag har sjukt mycket bristningar MEN dom har jag för att jag bar mina barn, mina tre underbara barn, det är inget jag ångrar.

Magen får man göra något åt om man vill, så mycket det går och sen försöka acceptera sig själv.

2009-10-14 @ 18:36:47
Postat av: kickan34

jag har en liten, mage, men ja den syns om jag har linne på mig, som jag ibland upplever mig som tjock.Men det har tagit ett tag, att inse att den e en del av mig. och att just en "mage," en större mage eller vanlig "lite" mage ger karaktär. Det e inte alla som har bristningar. va stolt över din mage, ingen annan har likadan.. hm hoppas du förstår vad jag menar. de e tufft att inse, men den e en del av mig. Kram

2009-10-16 @ 22:57:33
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback