Fredag

Redan fredag.. Känns som fredag varje dag när man är mammaledig :)
Helt jukt vad tiden går..
Hade dop för Ville i söndags i Saxtorps kyrka.. Väldigt trevlig, god blev maten (puuuh!) och tårtona var asmegasöta :D Två labantårtor som mina ksöta Sanna hade gjort :)
Fast the BIG TOPIC efter dopgudstjänsten (och senare på kvällen..) var ju ändå Jennifers sång i kyrkan.
Det går inte med ord att beskriva hur vacket det var när hon sjöng "En värld full av liv" (Lejonkungen..)
Många grät och själv fick både jag & Kim kämpa emot för att inte börja störtböla.
Tjatar om det hela tiden Tutti, JAG VET, men det var så FINT och Vackert att bara jag tänker på det får jag gåshud. :) Psst! Videon finns på min facebook.. ;)
Han fic även JÄTTEMÅNGA fina presenter.. Tack alla underbara.. Och tack gode gud att jag lyckades klämma in allt på hans rum.. För er som inte vet så har Ville bara en liten "kammare" så där inte så mycket plats..
Både skönt och tråkigt att dopet är över.. Tycker det är så himla skoj att fixa med fester och sånt.. :)

Annars i veckan så har Tutti & jag börjat träna.. igen.. :) Känns väldigt bra!
Så duktiga vi är :)

Hade Tupperareparty här hemma igår.. I know.. Lite tantvarning MEN det finns faktiskt en del fiffiga saker som jag vill ha..
Plånboken tillåter inte så mycket så fick köpt två saker iaf :) Är så himla dyrt, men köper man bara någon sak i taget blir det inte så farligt. Jag älskar saker till kök.. Ja, till hela hemmet  för att vara ärlig..
Köpte en toasits, en halkmatta till badkaret & ett diskställ igår och jag kom hem med ett leende på läpparna :D

Ne, får väl fixa mitt ansikte nu innan jag ska hämta sötsannapanna <3

Kommentarer
Postat av: sanna

Tack för idag hjärtat! du är min ängel!

2009-11-06 @ 22:29:31
URL: http://sppookie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback