sjuka jävla människor det finns

läste i kvällsposten idag.. sjuk jävla människa!



idag fick jag äntligen träna, enda gången den här veckan. inte haft tid faktiskt under den här veckan pga jobb och sånt.
men kändes skönt och roligt att komma dit idag. var där själv bara och det är inte så jättekul men det funkar.
har hittat världens bästa låt att träna till på "orbitreken" Flo Rida feat. T-pain - Low low low

sen blev det kycklingsallad till middag, fast vi syndade lite sen. åt våfflor till efterätt när lena jonas & barnen kom. gott!
imorgon ska jag och kim ner till stan på lite ärenden, sen ska han jobba och jag ska få träffa min sannapanna <3
väntar svar från emil om jag får sällskap till träningen imorgon eller inte.



På tal om lite roligare saker så har jag börjat få en liten kula på magen. Har gått in i vecka 20 nu så har gått halvvägs :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback