gnager.

har irriterat mig rätt så länge. att det spelas upp ett klickljud varje gång man ändrar internetsida, eller klickar på ngt.
det har legat och gnagt och spelar man då musik så klickar det högre än musiken.
nu var jag nära ett utbrott på det, för jag bestämde mig att jag minsann och dar´INTE vill ha det jävla klickljudet.
Så var inne både i Ljud under Kontrollpanelen, och i inställningar för internet.
Hittade inte någonstans hur jag skulle kunna trcyak bort det.

Så jag hittade en magisk flik där man kunde välja att INGA ljud alls spelades upp. Så den valde jag.

Så. R.I.P ditt förbannade klick-ljud.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej sweety...

Den inställningen ligger på kontrolpanelen-Ljud,tal och ljudenheter-ljud och ljudenehter-Ljud- i rutan - utforskaren - börja utforska.. där kan du stänga av det.. om du väljer "inget".. hängde du med?? puss snutt..

2009-01-17 @ 12:47:04
URL: http://sppookie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback