ge mig energi !

hade behövt rensa garderoben.. igen!
känns som om man inte gör annat, men nu borde minusgraderna lätta lite grann tycker jag.
har bara gått upp 1 kg sen jag blev gravid, men det är väl nu kilona börjar vid magen.. :(
så får tänka lite på mina kläder.. suck!
vill ha värme.. hatar kyla, det är verkligen det värsta som finns.
kyla är bara bra när man ska sova och kryper ner hos varma goa kim under vårt duntäcke. men det är värmen där som är skön.. då är det perfekt värme. det blir för varmt på sommaren oftast att sova, men vi har tur som har sovrummet på den svala sidan :D

Kommentarer
Postat av: Sanna

Honey.. blev så glad när du kom idag... kändes bara som om alla snurrade och surrade i huvudet på mig.. vill koncentrera mig på bara dig ju.. puss snutt.. jobba lungt. å du.. det löser sig..;o)

2009-01-09 @ 22:10:54
URL: http://sppookie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback