fan alltså..

nu är jag riktigt jävla förkyld.. :/ svinäcklig känner man sig..
min dröm är att få vakna upp och bara kunnas andas normalt :) fan vad skönt det hade varit..

nu har vi alex i TRE HELA UNDERBARA VECKOR =)
så skönt, får man komma ut varje dag =)
fast vaknade och kände mig så dålig idag att jag orkade inte gå långrunda, så jag drog med mig Sanna & Hampus så fick Alex springa av sig ute i Järavallen istället. Gick så bra så :)

jag och kim har en låtsasbakisdag idag =) ätit pizza pch degat i soffan :)
nu ska jag köra och handla för jag är så himla sugen på glass. åt precis en burk mandariner för jag trodde det skulle stilla mitt sug men ikke då.. vill ha glass... :)

imorgon ska jag klippa mig kl ett, wohoooo =) ÄNTLIGEN ska jag få gå till Anna så hon kan få göra något bra med mitt hår =) Längtar som bara den.
Sen ska jag tutti och pling till plings morbror och bada jacuzzi och (dem) ska dricka latte ;)
så skulle vi förmodligen gå ut på kvällen med men jag är dålig och pling är dålig så vi får se vi mår imorgon..
men är så sugen på att dra ut och dansa !

nejfan, på med tjocketröjan nu och iväg ;)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Glassgalning..

2009-01-01 @ 22:59:40
URL: http://sppookie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback