Kan man bli mer trött?

De snodde min cykel för en vecka sen, så vi fick laga Kims cykel så jag kan använda den. Sagt och gjort, men när Kim kom ut från jobbet igår låg endast låset kvar vid cykelns plats..
Att man aldrig kan få ha något ifred. jobbar på Monte Sorri nu måndag till torsdag, så det blir för mig till att traska bara.
Sen börjar mina nätter så det blir likadant där.. SUCK!

Såg min cykel förresten, en liten tjej cyklade förbi på den utanför jobbet i måndagskväll så den är kvar i stan.
Blev faktiskt glad när jag såg den, men jag hann inte ut till henne. Synd att hon inte skulle in och handla..
Men iaf, blev glad för den finns kvar i stan så jag har hopp om att hitta den.
Finns som sagt två tre såna cyklar här. Vet vem som har den ena, sen den andre har en som bor på samma gata som mina föräldrar men den är mycket skruttigare med grå sadel och lite mindre variant.
Så det finns tre blåa. En är min och den ska jag ha tillbaka.

På tal om lite roligare saker. Snart åker vi till Egypten. Vecka 10 så :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback