helvetesdagar..

Puuh.. snart är det över iaf. har jobbat på monte sorri idag 7-13, sen sovit till sex då kim var färdig med middagen ;)
Vissa har det bra =)
Börjar nu kl tio.. slutar kvart i sju imorgonbitti sen ska jag vara på monte sorri 7-13 igen.
Sen back to bed, sova till åtta, upp & äta och sen tillbaka till jobb igen.
Så nu har jag 8 nätter framför mig, jag jobbar igen lite för att jag har varit sjuk.
Blir mycket jobb nu på kort tid, men det ska nog gå.
Jobbade så här ofta innan, men nu har jag bebisen att tänka på och jag är tröttare nu än vad jag var för några år sen.
Jag har bara jobbat regelbundet natt nu i ett år, och jag känner redan hur mycket det sliter på en.
Har mammas och pappas bil nu ikväll till imorgon efter monte sorri, så det är skönt att slippa cykla och ha sig. :)
Nu ska Kim dricka kaffe sen ska vi bada :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback