jävligt dålig på att uppdatera..

Jag vet. Men har inte funnits så mycket tid till det. Eller jo, där ljög jag lite..
Tid har jag, men inte vetat vad jag ska skriva. Finns så mycket :)

Allt börjar falla på plats här hemma med Ville. Han växer som bara den, lite för snabbt tycker jag.
Älskar honom så otroligt mycket, vet inte vad jag skulle ta mig till utan honom.
Han ler jättemycket nu åt en, när man pratar eller tittar på honom. Ett leende från honom och man känner hur det pirrar i hela kroppen. Han är verkligen det sötaste jag kan tänka mig finnas.
Så lugn är han, och han älskar att mysa :) Och bli pussad på. För det är han vad vid. Kan väl inte bli annat när man får triljarder med pussar på sig per dag ;)

I helgen var vi på Bakken. Invigde vår nya fina sulky ;) Den är turkosblå.
Så dagen till ära hade Ville, Kim och jag turkost på sig :D Vi var så fina så med vår vagn ;)
Jag är betydligt gladare för den än Ville ;) Villes bästa kompis sitter i hans bilbarnstol. På kanten innanför stolen sitter en varningstext. Den älskar han att sitta och titta på och le mot.. :)

Ser fram emot onsdag. Ska jag & Tutti åka øresund-runt. Med stopp i Køpenhamn för att luncha med Pling :D
Sen på torsdag ska jag, kim & Ville ha mysdag. <3
skönt att kim är ledig =)

Om tre veckor så börjar Poweryogan som jag ska gå på i åtta veckor :)
Ska bli kul.
Det tråkiga är att vara ifrån Ville så en timme i veckan i sträck. Eller det bli typ en och en halvtimme för jag ska ta mig till och från kursen. Är bara van vid att åka från honom korta stunder..
Han klarar sig hur bra som helst utan mig. Men inte jag..

Nätterna går hur bra som helst. Han sover till sex på morgonen, har gjort det nu ett tag så hoppas det fortsätter :)

På måndag ska jag klippa mig :) Och färga den där förbannade utväxten :D
Var och färgade mina ögonbryn och ögonfransar, och fick brynen plockade i fredags..
Jag säger bara det. Fyfan vad jag såg ut efteråt.
Jag var ju bara två mörka ögonbryn.. Men nu har färgen lagt sig som den skulle så jag ser väl bättre ut nu :)

Har myst mycket med min sötsannapanna också :) Och hon har tagit finfina bilder på Ville.
Finns inne i min bilddagbok (dropdeadgorgeus)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!

hittade din blogg där ute i bloggvärlden. Jag är en 4-barns mor från Stockholm. Är inte din son för ung för sulky? Om jag tittar i din bilddagbok så föddes han i Juni och äter redan smakportioner? Ta det lugt, det är inte bra för honom. Jag vet att allt sånt är så kul med första barnet men mitt första barn har stora problem med matsmältningen pga att han fick mat för tidigt, så var försiktig. Minst 3 månader ska dom vara.

2009-08-05 @ 07:02:47
Postat av: knasis

I min bilddagbok är det inte min son som får smakportioner, det är hans kusin som snart är fem månader gammal. Jag ger inte min son smakportioner. Och i sulkyn har jag han i mjukliften så han sitter inte upp. Sen så ska dem vara minst fyra månader för smakportioner men det rekommenderas att dem väntar tills dem är 6 månader

2009-08-05 @ 08:45:01
Postat av: Betina

Va ni hittar på en massa skoj :) Alltid roligt att se när du har uppdaterat bloggen, och visst har man tid över att blogga, men då gör man ju hellre roligare saker :) eller hur? Han är otroligt söt lilla Ville, måste måste måste träffa er en dag snart :) Puss!

2009-08-05 @ 09:49:24
URL: http://betinahofer.blogg.se/
Postat av: Sanna

Märklig kommentar... "Är inte din son för ung för sulky?" Det beror väl på hur man använder den... har man en mjuklift i den, så är den ju som vilken vagn som helst.. Och hur ser man inte skillnad på en 5 månaders och 2 månaders baby?!?!?!serriöst!

Gör som du vill med ditt barn Nina. för du är en underbar mamma!!!

2009-08-05 @ 23:40:46
URL: http://sppookie.blogspot.com
Postat av: Betina

Du får den om du vill ha den :) Just say till om jag ska slänga in designen åt dig :) Men tänk på att den inte har bilder/bloggnamn i sin design. Puss!

2009-08-08 @ 19:41:47
URL: http://betinahofer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback