"stenmätt"

Ha.. Lite roligt där ;)
Precis ätit en av mina favoriträtter; "Stenen" och är så mätt att jag snart spricker.
Kim står & diskar och jag ska ta fram mina sista krafter och torska av bordet i storarummet ;)
För er som inte vet, så är "stenen" en mrmorsten typ, med värmeslinga under, som jag steker pommes strips & fläskfilébitar på. Det låter kanske inte så speciellt men det är så fruktansvärt gott !
Till det så har jag "Mormors sallad" vilket är Isbergsallad med en blandning i som består av pressad citron & socker.
SUPERGOTT :D
Så vi har suttit och myst och ätit medans vi tittat på Guldkompassen.
Nu ska vi snart mysa ner oss i soffan igen, jag vill försöka äta chips och dippa som jag köpt men fan, är så jävla mätt.
Kommer nog slockna rätt så snabbt hos Kim :)


Nä, nu är det dags att bjussa på ett roligt skämt:

1000 män tillfrågades vad som var det skönaste med att bli avsugen.
2% svarade mjukheten,
3% svarade porrigheten,
95% tyckte mest det var skönt att det blev tyst en stund... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback