en overklighet

Häromdagen blev en som jag känner skjuten, (http://hd.se/landskrona/2008/09/05/mordfoersoeket-en-uppgoerelse/) och nu inatt så utlöstes en bomb vid ICA Krysset (http://hd.se/landskrona/2008/09/07/avspaerrat-efter-detonation-i/)
Vart ska det sluta? Tyvärr vet man redan svaret. De får gärna skjuta ihjäl varandra för vad jag bryr mig men jag tycker allt känns så overkligt. Pistoler och bomber existerar inte för mig för det är så pass skrämmande.
Visst bryr jag mig faktiskt lite om de två som var i garaget. Men mest för att jag umgicks med ena innan och brukar prata med dem på mitt jobb. Är ju ett par som håller på med en massa skit men mot mig är dem alltid så trevliga och skämtsamma. så därför ser jag inte dem som ett par araber, utan jag ser dem som människor.
De förtjänade säkerligen med all rätt detta, men om straffet är så för honom, när fan ska albanerna straffas för allt skit dem har gjort?

Jag är ingen rasist, men albaner är den värsta arten som finns. De har inte ens rätt att kalla sig för människor.
Jag jobbar natt på Statoil här i Landskrona så jag träffar alla sorter av Landskronas befolkning på nätterna.
Vi har fyllehundarna som är högljudda. Vi har pundarna som är skumma. Vi har snattare. Och vi har trevliga personer med såklart. Men så har vi albanerna som är högljudda, elaka, med värsta ttityden, tror dem äger allt, snattar..
Visst då att andra utländks (såsom svenskar) gör brott men det är sällan det rör sig om våld eller mord mot någon annan. Men albanerna har ju ingen som helst respekt för någon annan.

Hade jag blivit polis så hade jag verkligen fifflat. Jag hade ordnat falskt ID-kort(och pass). rånat en bank. Skjutit ner alla albaner i den här staden och sen flytt landet. Tänk så skönt här hade blivit då.
Och jag hade fått en fin bränna på köpet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback